💰SUPER PROMOCJA💰 do -50% zniżki
Darmowa dostawa od 150,00 zł
Dodaj produkty, które lubisz i chcesz kupić później.

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

  • 1) Kiedy po złożeniu zamówienia mogę spodziewać się przesyłki?
  • Czas realizacji zamówień wynosi od 1 do 2 dni roboczych- oznacza to, że od momentu złożenia zamówienia kompletujemy go oraz przekazujemy firmie kurierskiej w ciągu powyższego czasu.
    Nie oznacza to jednak, że zamówienie dojdzie do klienta w ciągu 2 dni roboczych.
    Od momentu wysłania paczki przez naszą firmę kurierzy mają dodatkowo 48h na dostarczenie przesyłki (2 dni robocze).
    Istnieją również pewne sytuacje, które opóźniają proces dostawy.
    Są to np.: awarie systemu, zagubienie przesyłki, brak poprawnych danych w adresie dostawy, brak jakiegoś z produktów w zamówieniu.
  • 2) Gdzie mogę sprawdzić dostępność produktów?
  • W każdym produkcie tuż pod zdjęciami wyświetlają się dostępne rozmiary.
    Jeżeli jakiś wyświetla się bez kontrastowej obwódki oznacza to, iż model w wybranym rozmiarze jest już niedostępny.
  • 3) Chciałabym dowiedzieć się o ponownej dostępności mojego rozmiaru, jak mogę się tego dowiedzieć?
  • Podoba Ci się jakiś produkt, lecz już brakuje rozmiaru? Nic straconego. Możesz być zawsze na bieżąco. Wystarczy, że klikniesz na niedostępny rozmiar, a wyświetli Ci się informacja: POWIADOM MNIE O DOSTĘPNOŚCI PRODUKTU- kliknij, wybierz rozmiar i podaj swojego e-maila. Gotowe
  • 4) Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?
  • Chcesz zarezerwować obuwie, lecz nie masz teraz gotówki? Zamów je! A na opłacenie zamówienia masz aż 7 dni kalendarzowych!
    Po tym czasie zamówienie automatycznie ulega anulowaniu.
  • 5) Czym sugerować się przy wyborze obuwia?
  • Staramy się zawsze rzetelnie mierzyć nasze obuwie. Nasze produkty tuż po dostawie są mierzone specjalistycznymi miarami obuwniczymi oraz mierzone bezpośrednio na stopy- tak, aby dać klientowi dokładną informację.
    Posiadamy kilka tabel rozmiarów, które sugerują żądane długości wkładek. Tolerancja takich pomiarów to -/+ 3 mm.
    Rozmiary zawsze wzrastają o 0,5 cm.
  • 6) Zamówiłam obuwie według tabeli a mimo to jest za małe/duże!
  • Zawsze istnieje ryzyko, iż nasze obuwie zostało źle zmierzone. Po otrzymaniu takiej informacji przystępujemy do ponownego sprawdzenia modelu. Jeśli miara daje jednoznaczną odpowiedź, że długości się jak najbardziej zgadzają powodem niedopasowania mogą być inne czynniki. W takim razie co może być nie tak?
    Pamiętajmy, że każda stopa jest inna. Może być długa lecz drobnej budowy i w ten sposób obuwie będzie za duże lub spadać.
    Nasz pomiar obejmuje tylko długości wkładek- nie ich tęgość.
    Niektóre modele posiadają niski nosek co powoduje zaniżenie typowej rozmiarówki, ponieważ palce o standardowej budowie nie dochodzą do końca.
    To, czy obuwie będzie dla Ciebie odpowiednie to tylko zależy od Ciebie.
    Sama najlepiej wiesz jakie buty są dla Ciebie stworzone
  • 7) Czym mierzyć obuwie?
  • Pamiętaj, że dokładnych pomiarów dają specjalne miary obuwnicze. Nigdy nie mierz wnętrza obuwia centymetrem krawieckim- jest on zbyt elastyczny oraz linijką- jest zbyt sztywna.
    Pośrednim narzędziem jest miarka budowlana.
  • 8) Czy można opłacić zamówienie za pobraniem?
  • Pewnie! Jest to częste pytanie odnośnie płatności w naszym sklepie.
    Tutaj znajdziesz koszty wysyłki oraz formy dostawy: Koszty wysyłki
  • 9) Zamówiłam obuwie, lecz jednak chce je wymienić. Czy jest taka możliwość?
  • Wymiana w naszym sklepie odbywa się za pośrednictwem zwrotu. Zwracasz niedopasowane obuwie wraz z formularzem zwrotu, a robisz całkiem nowy zakup!
  • 10) Kto ponosi koszty wysyłki zwrotnej?
  • Koszta wysyłki zwrotnej ponosi kupujący. Niestety w naszym sklepie nie realizujemy darmowych zwrotów ze względu na tak niskie ceny.
  • 11) Jak uzyskać kod rabatowy?
  • Nasz sklep nie prowadzi polityki rabatowej. Zawsze dajemy najniższą, promocyjną cenę dla Ciebie na start!
    Kupując po naszych cenach masz pewność, że w tej cenie nie mamy żadnych ukrytych kosztów. Mamy najniższe marże!
  • 12) Ile mam czasu na zwrot butów?
  • Obuwie jednak nie spełniło Twoich oczekiwań? Masz aż 365 dni na deklarację zwrotu obuwia. Po zadeklarowaniu chęci zwrotu masz 14 dni na odesłania obuwia.
  • 13) W przesyłce nie dostałam żadnego formularza zwrotu. Gdzie mogę go znaleźć?
  • Formularz zwrotu jest do pobrania w formie PDF na naszej stronie
    Znajdziesz go tutaj: Odstąpienie od umowy / wymiany
    Jeśli nie masz drukarki- przepisz go ręcznie, lecz pamiętaj o odręcznym podpisie w stosownym miejscu.
  • 14) Kiedy mogę spodziewać się zwrotu gotówki za zwrot?
  • Od momentu dostarczenia do nas przesyłki zwracamy pieniążki w ciągu 14 kalendarzowych.
    Jeśli po tym czasie nie masz gotówki na koncie/saldzie skontaktuj się z nami!
  • 15) Dlaczego moje zamówienie jest wstrzymane i nie uzyskałam jeszcze żadnej informacji?
  • Istnieje kilka powodów dla którego zamówienie zostało wstrzymane. Pierwszy to np. brak prawidłowych danych w zamówieniu. Mogłaś pomylić się w adresie, podać nieprawidłowy kod pocztowy lub numer telefonu.
    Drugi najczęstszy powód to brak jakiegoś modelu. Nie denerwuj się, to się czasem zdarza. Obuwie mogło zostać źle policzone lub w opakowaniu znajdował się całkowicie inny model co odkryto dopiero przy sprawdzeniu produktu. Biuro Obsługi Klienta pracuje w godz. 8-16. Zapewne dostali informację o nieprawidłowościach po godzinach pracy. Daj nam chwilkę, z pewnością nasi pracownicy odezwą się z informacją o zamówieniu.
  • 16) Czy darmowa wysyłka przy zakupach powyżej 200 zł obejmuje tylko płatność z góry?
  • Absolutnie! W naszym sklepie kupując produkty za min. 200 zł masz darmową wysyłkę niezależnie od tego, czy zamawiasz w formie przedpłaty czy przy odbiorze.
  • 17) Nie dostałam żadnej wiadomości z potwierdzeniem złożonego zamówienia.
  • Możliwe, że nasz system ma awarię. Jeśli tak jest to nasi technicy próbują ustalić jak najszybciej co się dzieje. Możliwe też, że mail taki przyjdzie z opóźnieniem z powodu przeciążenia serwerów.
    Jeśli jednak martwisz się o swoje zamówienie napisz lub zadzwoń- chętnie udzielimy informacji czy wszystko w porządku.
  • 18) Zamówiłam zły rozmiar! Co mogę teraz zrobić?
  • Jeśli pomyliłaś się z rozmiarem- jak najszybciej skontaktuj się z nami telefonicznie.
    Pamiętaj, że e-maile są odczytywane od najstarszych i może trochę czasu potrwać zanim pracownik odnajdzie Twoją prośbę. W tym czasie może być już za późno na jakiekolwiek zmiany w zamówieniu.
pixel