Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

  • 1) Kiedy po złożeniu zamówienia mogę spodziewać się przesyłki?
  • Pracujemy w pocie czoła, aby każdy z Państwa otrzymał zamówione produkty w jak najkrótszym czasie! :))                                                  Zamówienia kompletujemy w ciągu 24 godzin! Kolejno przekazujemy je wybranej przez Państwa firmie kurierskiej.                                            Dla dostaw na terenie Rzeczypospolitej Polskiej czas dostawy wynosi maksymalnie 4 dni robocze, czas doręczenia przesyłek zagranicznych wynosi do 5 dni roboczych. 

  • 2) Gdzie mogę sprawdzić dostępność produktów?
  • W każdym produkcie tuż pod zdjęciami wyświetlają się dostępne rozmiary.
    Jeżeli jakiś wyświetla się bez kontrastowej obwódki oznacza to, iż model w wybranym rozmiarze nie jest już dostępny.
  • 3) Chciałabym dowiedzieć się o ponownej dostępności mojego rozmiaru, jak mogę się tego dowiedzieć?
  • Podoba Ci się jakiś produkt, lecz nie jest już dostępny w wybranym przez Ciebie rozmiarze? Nic straconego. Możesz być zawsze na bieżąco. Wystarczy, że klikniesz na niedostępny rozmiar, a wyświetli Ci się informacja: POWIADOM MNIE O DOSTĘPNOŚCI PRODUKTU- kliknij, wybierz rozmiar i podaj swój e-mail. Gotowe!
  • 4) Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?
  • Na opłacenie zamówienia masz aż 10 dni kalendarzowych!
    Po tym czasie zamówienie automatycznie ulega anulowaniu.
  • 5) Czym sugerować się przy wyborze obuwia?
  • Staramy się zawsze rzetelnie mierzyć nasze obuwie. Nasze produkty tuż po dostawie są mierzone specjalistycznymi miarami obuwniczymi oraz mierzone bezpośrednio na stopy- tak, aby dać klientowi dokładną informację.
    Posiadamy kilka tabel rozmiarów, które sugerują żądane długości wkładek. Tolerancja takich pomiarów to -/+ 3 mm.
    Rozmiary zawsze wzrastają o 0,5 cm.
  • 6) Zamówiłam obuwie według tabeli a mimo to jest za małe/duże!
  • Zawsze istnieje ryzyko, iż nasze obuwie zostało źle zmierzone. Po otrzymaniu takiej informacji przystępujemy do ponownego sprawdzenia modelu. Jeśli miara daje jednoznaczną odpowiedź, że długości się jak najbardziej zgadzają powodem niedopasowania mogą być inne czynniki. W takim razie co może być nie tak?
    Pamiętajmy, że każda stopa jest inna. Może być długa lecz drobnej budowy i w ten sposób obuwie będzie za duże lub spadać.
    Nasz pomiar obejmuje tylko długości wkładek- nie ich tęgość.
    Niektóre modele posiadają niski nosek co powoduje zaniżenie typowej rozmiarówki, ponieważ palce o standardowej budowie nie dochodzą do końca.
    To, czy obuwie będzie dla Ciebie odpowiednie to tylko zależy od Ciebie.
    Sama najlepiej wiesz jakie buty są dla Ciebie stworzone
  • 7) Czym mierzyć obuwie?
  • Pamiętaj, że dokładnych pomiarów dają specjalne miary obuwnicze. Nigdy nie mierz wnętrza obuwia centymetrem krawieckim- jest on zbyt elastyczny oraz linijką- jest zbyt sztywna.
    Pośrednim narzędziem jest miarka budowlana.
  • 8) Czy mogę zapłacić przy odbiorze?
  • Pewnie! Jest to częste pytanie odnośnie płatności w naszym sklepie.
    Tutaj znajdziesz koszty wysyłki oraz formy dostawy: Koszty wysyłki.
  • 9) Zamówiłam obuwie, lecz jednak chce je wymienić. Czy jest taka możliwość?
  • Wymiana w naszym sklepie odbywa się za pośrednictwem zwrotu. Zwracasz niedopasowane obuwie wraz z formularzem zwrotu, a robisz całkiem nowy zakup!
  • 10) Kto ponosi koszty wysyłki zwrotnej?
  • Zgodnie z naszym regulaminem koszty przesyłki zwrotnej ponosi kupujący. 
  • 11) Jak uzyskać kod rabatowy?
  • Ze względu na tak niską marżę nasz sklep nie prowadzi polityki rabatowej. W Royalfashion.pl promocje trwają cały czas!                                Nie mamy sobie równych! :)
  • 12) Ile mam czasu na odstąpienie od umowy?
  • Obuwie nie spełniło Twoich oczekiwań?                                                                                                                                               Masz aż 365 dni na odstąpienie od umowy. Po zadeklarowaniu chęci zwrotu masz 14 dni na odesłanie obuwia.                                                                                                                                                                                                                                                            *Jednocześnie informujemy, iż zgodnie z obowiązującą ustawą o umowach zawieranych na odległość przedsiębiorstwa Konsument ma 14 dni na zwrot na podstawie prawa odstąpienia od umowy, z zaznaczeniem, iż Sklep dobrowolnie wydłuża ten czas do 365 dni.
  • 13) W przesyłce nie dostałam żadnego formularzu odstąpienia od umowy. Gdzie mogę go znaleźć?
  • Formularz odstąpienia od umowy znajdziesz tutaj: Odstąpienie od umowy / wymiany
    Jeśli nie masz drukarki- przepisz go ręcznie, lecz pamiętaj o odręcznym podpisie w stosownym miejscu.
  • 14) Kiedy mogę spodziewać się zwrotu gotówki za zwrócone produkty?
  • Od momentu dostarczenia do nas przesyłki pieniądze zwracane są w ciągu 14 kalendarzowych.
    Jeśli po tym czasie nie masz gotówki na koncie/saldzie skontaktuj się z nami!
  • 15) Dlaczego moje zamówienie jest wstrzymane i nie uzyskałam jeszcze żadnej informacji?
  • Istnieje kilka powodów dla którego zamówienie zostało wstrzymane. Pierwszy to np. brak prawidłowych danych w zamówieniu. Mogłaś pomylić się w adresie, podać nieprawidłowy kod pocztowy lub numer telefonu.
    Drugi najczęstszy powód to brak jakiegoś modelu. Nie denerwuj się, to się czasem zdarza. Obuwie mogło zostać źle policzone lub w opakowaniu znajdował się całkowicie inny model co odkryto dopiero przy sprawdzeniu produktu. Biuro Obsługi Klienta pracuje w godz. 8-16. Zapewne dostali informację o nieprawidłowościach po godzinach pracy. Daj nam chwilkę, z pewnością nasi pracownicy odezwą się z informacją o zamówieniu.
  • 16) Czy darmowa wysyłka przy zakupach powyżej 200 zł obejmuje tylko płatność z góry?
  •  W naszym sklepie kupując produkty za min. 200 zł masz darmową wysyłkę niezależnie od formy płatności wybranej podczas składania zamówienia.                                                                                                                                                                                              *Darmowa wysyłka obowiązuje jedynie dla dostawy na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
  • 17) Nie dostałam żadnej wiadomości z potwierdzeniem złożonego zamówienia.
  • Możliwe, że nasz system ma awarię. Jeśli tak jest to nasi technicy próbują ustalić jak najszybciej co się dzieje. Możliwe też, że taki e-mail przyjdzie z opóźnieniem z powodu przeciążenia serwerów.
    Jeśli jednak martwisz się o swoje zamówienie napisz lub zadzwoń- chętnie udzielimy wszelkich informacji.
  • 18) Zamówiłam zły rozmiar! Co mogę teraz zrobić?
  • Jeśli pomyliłaś się z rozmiarem- jak najszybciej skontaktuj się z nami telefonicznie.
    Pamiętaj, że e-maile są odczytywane od najstarszych i może trochę czasu potrwać zanim pracownik odnajdzie Twoją prośbę.                       W tym czasie może być już za późno na jakiekolwiek zmiany w zamówieniu.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel