Regulamin

I. Definicje
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu;
2. Konsument – zgodnie z art. 22[1] Kodeksu Cywilnego oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
3. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
4. Regulamin – niniejszy Regulamin określający ogólne warunki sprzedaży oraz zasady świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego royalfashion.pl;
5. Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem www.royalfashion.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia;
6. Towar – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym;
7. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy royalfashion.pl a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu;
8. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827);
9. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
10. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.


II. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.royalfashion.pl.
2. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

3. Sklep internetowy royalfashion.pl, działający pod adresem www.royalfashion.pl, prowadzony jest przez Royal Fashion Vipol Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Aleje Jerozolimskie 214, 02-486 Warszawa.
Zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności (CEIDG), prowadzonej przez Ministra właściwego do spraw gospodarki: REGON: 368499313, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, pod numerem 0000700112.
NIP: 5223103395.

 

Nazwa organu reprezentacji: ZARZĄD
Członkowie reprezentacji:  
Nazwisko i imię Funkcja lub stanowisko
Vu Van Dang Prezes Zarządu
Ha Phuong Linh Wiceprezes Zarządu
Kapitał zakładowy

5 000,00 ZŁ

 

4. Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
- zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach sklepu internetowego;
- warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach sklepu internetowego;
- zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach Sklepu Internetowego.


5. Korzystanie ze sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, następujących minimalnych wymagań technicznych: komputer typu desktop lub laptop, smartfon lub tablet, wymagany dostęp do internetu.


6. W celu korzystania ze sklepu internetowego Klient powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego z dostępem do Internetu.


7. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa royalfashion.pl zastrzega sobie możliwość ograniczenia świadczenia usług za pośrednictwem Sklepu internetowego do osób, które nie ukończyły 18 lat.

W takim przypadku potencjalni Klienci zostaną o powyższym powiadomieni.


8. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu www.royalfashion.pl oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.

 


III. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego

1. Rejestracja w ramach Sklepu internetowego jest opcjonalna. Klient może złożyć zamówienie bez dokonania rejestracji w Sklepie, po zapoznaniu się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacji.
Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego udostępnianego na jednej ze stron Sklepu.
Warunkiem rejestracji jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.
Royalfashion.pl może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Sklepu Internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy Klient:
- podał w trakcie rejestracji w sklepie internetowym dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich,
- dopuścił się za pośrednictwem sklepu internetowego naruszenia dóbr osobistych osób trzecich,
w szczególności dóbr osobistych innych klientów sklepu internetowego,
- dopuści się innych zachowań, które zostaną uznane przez royalfashion.pl za zachowania niezgodne
z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię royalfashion.pl.
Osoba, która została pozbawiona prawa do korzystania ze sklepu internetowego, nie może dokonać powtórnej rejestracji bez uprzedniej zgody royalfashion.pl.
2. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi
w ramach Witryny usługami, Sklep internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług,       w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
3. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
- korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu.           a także z ogólnymi zasadami korzystania
z sieci Internet.
- niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste           i inne prawa osób trzecich,
- korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
- niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
- korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla royalfashion.pl,
- korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego.


IV. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży

1. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową www.royalfashion.pl i dokonać wyboru Towaru podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.
2. Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka.
3. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku potwierdzającego złożenie Zamówienia – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz wybranego Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
4. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać m. in. opis wybranych towarów lub usług, łącznej ceny oraz wszystkich innych kosztów.
5. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku potwierdzającego złożenie Zamówienia.
6. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu stanowią ofertę, w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z royalfashion.pl Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
Umowę traktuje się za zawartą z momentem wpływu Zamówienia Klienta do systemu informatycznego Sklepu Internetowego, pod warunkiem zgodności Zamówienia                  z Regulaminem.
Po zawarciu umowy, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zawierającą potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
7. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.

8. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu www.royalfashion.pl oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie danych zamówienia oraz Ogólnych Warunków (regulamin sprzedaży) następuje za pośrednictwem poczty elektronicznej. Wcześniejsze zamówienia mogą Państwo zobaczyć w ramach konta, po zalogowaniu.

9. Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania pełnego Zamówienia bądź jego części po trzech dniach od próby kontaktu z Klientem. W przypadku zamówień opłaconych formą przedpłaty koszta niezrealizowanej części Zamówienia zwracane są na konto, z którego zostało ono opłacone. W przypadku zamówień z wybraną formą płatności przy odbiorze koszt Zamówienia zostaje pomniejszony o jego niezrealizowaną część.

 

V. Dostawa

1. Sklep realizuje dostawę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz państw Europy: Austrii, Belgii, Bułgarii, Chorwacji, Czech, Danii, Estonii, Finlandii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Irlandii, Litwy, Luxemburgu, Łotwy, Niemiec, Portugalii, Rumunii, Słowacji, Słowenii,  Węgier, Włoch oraz Wielkiej Brytanii.
Dostawa odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.

2. Dostawa zamówionych Towarów realizowana jest za pośrednictwem firm kurierskich,
   Sklep nie przewiduje możliwości samodzielnego odbioru zakupionych towarów.

Dla Klientów zamawiających na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej są to:
- Firma kurierska InPost (planowany czas dostawy: 1 dzień; maksymalnie do 2 dni)
- Paczkomaty InPOST (planowany czas dostawy: 1 dzień; maksymalnie do 2 dni)
- Poczta Polska Kurier Express 48 Odbiór w punkcie ( 4 dni)
-Poczta Polska Kurier Express 48 z dostawą do klienta (4 dni)
- Firma kurierska GLS (planowany czas dostawy: 1 dzień; maksymalnie do 2 dni).

Dla Klientów zamawiających na teren państw wymienionych w pkt.1, włączając teren Rzeczypospolitej Polskiej jest to:
-firma kurierska GLS (dostawa do 5 dni).

Przez termin "dzień" rozumie się dzień roboczy, wyłączając soboty i niedziele.
Termin realizacji dostawy liczony jest od momentu nadania przesyłki przez Sklep.
Czas realizacji zamówień w Sklepie wynosi 1 dzień. Realizacja zamówień dokonanych po godz. 17.00 przechodzi na kolejny dzień
( w rozumieniu Regulaminu: kolejny dzień roboczy).

Nie ma możliwości odbioru osobistego zamówionego towaru w naszym sklepie.
Koszty dostawy znajdują się w zakładce: Koszty wysyłki .
Dodatkowo koszty dostawy zostaną wskazane w procesie składania Zamówienia.

 

3. Termin realizacji dostawy liczony jest od momentu nadania przesyłki przez Sklep.
 Czas realizacji zamówień w Sklepie wynosi 1 dzień.
Realizacja zamówień dokonanych po godz. 17.00 przechodzi na kolejny dzień 
( w rozumieniu Regulaminu: kolejny dzień roboczy).
    


4. Uszkodzenia Towaru powstałe podczas dostawy
W przypadku konsumenckiego zakupu na odległość nasz Sklep zawsze ponosi ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty towaru w transporcie. Jeżeli towary zostaną dostarczone z oczywistymi uszkodzeniami, powstałymi w czasie transportu, uprzejmie prosimy o możliwie jak najszybsze zgłoszenie takiej wady u doręczyciela i kontakt z nami. Opóźnienie w zgłoszeniu takiej reklamacji lub nawiązaniu kontaktu nie ma żadnych konsekwencji dla Państwa ustawowych roszczeń i ich zaspokojenia, w szczególności dla Państwa praw z tytułu ustawowej rękojmi za wady (pkt. VIII Regulaminu).
Szybsze zgłoszenie zauważonych uszkodzeń, powstałych podczas transportu stanowi dla nas pomoc przy dochodzeniu naszych własnych roszczeń wobec przewoźnika lub ubezpieczyciela transportu.
W przypadku Klienta niebędącego jednocześnie Konsumentem: ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty Towaru przechodzi ze Sklepu internetowego na kupującego w momencie powierzenia Towaru przewoźnikowi trudniącemu się przewozem rzeczy danego rodzaju, bądź wyznaczonej przez kupującego osobie lub firmie kurierskiej.
*w przypadku zamówienia więcej niż 7 par, zamówienie zostanie zapakowane w karton, aby lepiej chronić produkty. Standardowo karton ma rozmiar 60x60x30, ale postaramy się go dopasować do zawartości zamówienia.

5. Koszt wysyłki uzależniony jest od wyboru firmy kurierskiej.
Cennik przesyłek kurierskich znajduje się pod adresem: https://royalfashion.pl/Koszty-wysylki-cterms-pol-56.html.
Sklep informuje, iż jeden koszt przesyłki obejmuje 15 par w przypadku zamówień dokonanych z wybraną formą dostawy: 
 kurier InPost,  Poczta Polska Kurier Express 48 Odbiór w punkcie,Poczta Polska Kurier Express 48 z dostawą do klienta, Firma kurierska GLS
 (włączając przesyłki zagraniczne).

W przypadku wybranej formy dostawy Paczkomaty InPost liczba ta zmniejsza się do 4. 

6. Sklep informuje, iż nie ma wpływu na czas dostarczenia i pracę firm kurierskich, o których mowa w pkt.2.
    W przypadku problemów z doręczeniem przesyłki Sklep prosi o kontakt z infolinią.

 

VI. Ceny i metody płatności

1.Klient ma możliwość wyboru odpowiadającej mu waluty.
W sklepie dostępne są cztery możliwości wyboru walut: polski złoty (ZŁ), EUR (€), USD($), GBP (£).
Ceny Towarów zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz wszelkie inne składniki.


2. Zamawiając dostawę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej możecie Państwo wybrać formy płatności:


- przelew tradycyjny:

Royal Fashion Vipol Sp.z.o.o.
Aleje Jerozolimskie 214
02-486 Warszawa
74 1140 2004 0000 3002 7725 1609
mBank Oddział Bankowości Detalicznej


- płatność w systemie PayU

- płatność w systemie Tpay

- płatność gotówką przy odbiorze.

 

3. Zamawiając dostawę na terenie Europy: Austrii, Belgii, Bułgarii, Chorwacji, Czech, Danii, Estonii, Finlandii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Irlandii, Litwy, Luksemburgu, Łotwy, Niemiec, Portugalii, Rumunii, Słowacji, Słowenii,  Węgier, Włoch oraz Wielkiej Brytanii dostępne jest są  formy płatności w systemie PayPal oraz w systemie PayU.

4. Sklep zastrzega sobie prawo do automatycznego anulowania zamówień nieopłaconych w terminie 10 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia.

 

VII. Ustawowe prawo odstąpienia od umowy

1.Wyłącznie Klientowi będącemu jednocześnie Konsumentem przysługuje 14-dniowy termin do odstąpienia od umowy. Konsument ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Prawo do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia złożenia zamówienia.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, tj. 14 dni od daty złożenia zamówienia.
Konsument zobowiązany jest dostarczyć zwracany towar bez wad fizycznych oraz prawnych. 

2.Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy prosimy Państwa o poinformowanie nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia  (np. pismo wysłane pocztą bądź pocztą elektroniczną).

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Dane adresowe oraz teleadresowe:
Sklep Royalfashion.pl
Aleja Krakowska 163 Hala 1
05-552 Łazy, Mazowieckie
Nr.tel.: +48 22 247 21 97
Adres e-mail: kontakt@royalfashion.pl

Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej royalfashion.pl. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).

3. Aby odstąpić od umowy prosimy o wypełnienie formularza odstąpienia od umowy. Prosimy o wypełnienie wszystkich rubryk. Jednocześnie zaznaczamy, iż nie jest to wymagane.

4.Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy/ do skorzystania z prawa zwrotu towarów w sklepie royalfashion.pl.

5.Z opisanego wyżej uprawnienia nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc dodatkowo o wystawienie faktury VAT.

6.Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.


7. Konsument zobowiązany jest dostarczyć zwracany towar bez wad fizycznych oraz prawnych. 


8. W pudełku ze zwracanym przedmiotem powinien znajdować się wypełniony formularz odstąpienia od umowy.
Zalecamy także dołączenie paragonu fiskalnego wystawionego podczas sprzedaży przedmiotu
-jednocześnie informujemy, iż dołączenie paragonu nie jest obowiązkowe.

 

9. W związku z obrotem bezgotówkowym w Sklepie royalfashion.pl- Sklep zastrzega sobie prawo do nieodbierania przesyłek za pobraniem.

 

Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy(z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie,ale nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient zadeklarował skorzystanie z prawa do odstąpienia od umowy.

Koszty odsyłanych produktów zwracane są na konto, z którego zamówienie zostało opłacone bądź na podany na formularzu odstąpienia od umowy numer rachunku bankowego/ saldo Klienta w sklepie royalfashion.pl.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Koszty wysyłki zwracanych (na podstawie prawa odstąpienia od umowy) towarów do Sklepu ponosi Klient.
Sklep zastrzega również prawo do nieodbierania przesyłek wysłanych do punktów odbioru.

 

Szanowny kliencie, w momencie skorzystania z przesyłek sklepu na (opcja dostępna jedynie dla Klientów zarejestrowanych w Sklepie, którzy dokonali zakupów jako zalogowani Klienci) ostatniej stronie znajdziesz etykietę, którą należy umieścić na przesyłce i dostarczyć do najbliższego punktu Poczty Polskiej. Nie wysyłamy kuriera po przesyłki zwrotne.
Korzystając z przesyłek sklepu istnieje możliwość nadania przesyłki zwrotnej za pośrednictwem InPostu, poprzez nadanie w Paczkomacie.

 

PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY ( PRAWO DO ZWROTU) W SKLEPIE ROYALFASHION.PL

Zgodnie z obowiązującą ustawą o umowach zawieranych na odległość Konsument ma 14 dni na zwrot na podstawie prawa odstąpienia od umowy.
Jednocześnie Sklep dobrowolnie wydłuża ten czas do 365 dni, nie ograniczając przy tym ustawowego 14-dniowego prawa do odstąpienia od umowy zawieranej na odległość.

Prawo do zwrotu w Sklepie wygasa po upływie 365 dni od dnia złożenia zamówienia.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, tj. 365 dni od daty złożenia zamówienia.
Konsument zobowiązany jest dostarczyć zwracany towar bez wad fizycznych oraz prawnych.

Aby skorzystać z 365-dniowego prawa odstąpienia od umowy prosimy Państwa o poinformowanie nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia  (np. pismo wysłane pocztą bądź pocztą elektroniczną).

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Dane adresowe oraz teleadresowe:
Sklep Royalfashion.pl
Aleja Krakowska 163 Hala 1
05-552 Łazy, Mazowieckie
Nr.tel.: +48 22 247 21 97
Adres e-mail: kontakt@royalfashion.pl

Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej royalfashion.pl. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy/ do skorzystania z prawa zwrotu towarów w sklepie royalfashion.pl.

Z opisanego wyżej uprawnienia nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc dodatkowo o wystawienie faktury VAT.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Konsument zobowiązany jest dostarczyć zwracany towar bez wad fizycznych oraz prawnych. 

W związku z obrotem bezgotówkowym w Sklepie royalfashion.pl- Sklep zastrzega sobie prawo do nieodbierania przesyłek za pobraniem.

 

Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy(z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie,ale nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient zadeklarował skorzystanie z prawa do odstąpienia od umowy.

Koszty odsyłanych produktów zwracane są na konto, z którego zamówienie zostało opłacone bądź na podany na formularzu odstąpienia od umowy numer rachunku bankowego/ saldo Klienta w sklepie royalfashion.pl.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Koszty wysyłki zwracanych (na podstawie prawa odstąpienia od umowy) towarów do Sklepu ponosi Klient.
Sklep zastrzega również prawo do nieodbierania przesyłek wysłanych do punktów odbioru.

Szanowny kliencie, w momencie skorzystania z przesyłek sklepu na ostatniej stronie znajdziesz etykietę, którą należy umieścić na przesyłce i dostarczyć do najbliższego punktu Poczty Polskiej. Nie wysyłamy kuriera po przesyłki zwrotne.
Korzystając z przesyłek sklepu istnieje możliwość nadania przesyłki zwrotnej za pośrednictwem InPostu, poprzez nadanie w Paczkomacie.

 

W związku z obrotem bezgotówkowym w Sklepie royalfashion.pl- Sklep zastrzega sobie prawo do nieodbierania przesyłek za pobraniem.


VIII. Reklamacje dotyczące Towarów

Dotyczy Klienta będącego Konsumentem:
Zobowiązani jesteśmy dostarczyć towar wolny od wad. Obowiązuje ustawowe prawo odpowiedzialności za wady rzeczy sprzedanej (rękojmia za wady) w zakresie określonym w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] i kolejnych Kodeksu Cywilnego.

Reklamacje można składać:
- na piśmie na adres: Royal Fashion Vipol Sp. Z o.o. CENTRUM LOGISTYCZNE, Aleja Krakowska 163 H-1/P-1, 05-552, Łazy.
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@royalfashion.pl.
- przez formularz reklamacyjny, który dostępny jest po zalogowaniu na konto Klienta w Sklepie

W przypadku wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi – o ile uznamy to za niezbędne do rozpatrzenia reklamacji, zobowiązani są Państwo dostarczyć wadliwy towar pod wskazany powyżej adres pocztowy. Jeżeli ze względu na rodzaj towaru lub sposób jego zamontowania, dostarczenie towaru byłoby nadmiernie utrudnione, zobowiązani są Państwo udostępnić go nam w miejscu, w którym się on znajduje. Zobowiązujemy się ustosunkować do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia. Odpowiadamy z tytułu rękojmi jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania towaru Państwu. W przypadku,
gdy przedmiotem sprzedaży jest używana rzecz ruchoma, odpowiedzialność z tytułu rękojmi wynosi jeden rok od momentu jej wydania.

Wadliwy Towar w pierwszej kolejności może być sklep naprawiany bądź wymieniany, jeśli jednak żadna z opcji nie jest możliwa do spełnienia przez Sklep, Konsument może ubiegać się o obniżenie ceny wadliwego Towaru w przypadku wad nieistotnych bądź odstąpić od Umowy sprzedaży w przypadku wad istotnych Towaru.
 Charakter istotności bada się w zależności od ustalonego stanu faktycznego.

W składanej reklamacji zaleca się (1) podanie informacji dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; oraz (2) podanie danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sklep.

Określone w zdaniu poprzednim zalecenia mają formę jedynie niezobowiązujących wskazówek i w żaden sposób nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych
z pominięciem podania zalecanych informacji.

Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym. W przypadku wpłat przez inny system płatności, np.  PayU/Tpay bądź PayPal transakcje realizowane są na numer konta z jakiego wpłata dotarła.
W innych przypadkach na numer konta podany w formularzu oraz protokole odstąpienia od umowy.

 

REKLAMACJE ROZPATRYWANE SĄ INDYWIDUALNIE DLA KAŻDEGO ZAMÓWIENIA.

Reklamacje mogą zostać odrzucone z powodu:

- Różnica w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta,
w szczególności różnicy w barwach i odcieniach
- śladowe ilości kleju
- naturalne zużywanie się obuwia (np. zelówek, fleków, wyściółki)
- uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia)
- uszkodzenia wynikające ze złego dopasowania obuwia do stopy
uszkodzenia wynikające z niewłaściwego użytkowania i konserwacji.

Sklep informuje jednak, iż wszystkie zgłoszenia reklamacyjne weryfikowane są w trybie indywidualnym, a powyższe powody odrzuceń reklamacji są jedynie przykładowymi.

 

Na produkty z kategorii: OUTLET w Sklepie Kupującemu nie przysługują roszczenia z tytułu rękojmi w stosunku do tych wad towarów, o których Kupujący został powiadomiony przed dokonaniem zakupu – art. 557 §1 kodeksu cywilnego.

Dotyczy Klienta niebędącego jednocześnie Konsumentem:
W przypadku Umowy sprzedaży zawieranej z Klientem niebędącym jednocześnie Konsumentem, na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego, odpowiedzialność Sklepu internetowego z tytułu rękojmi za wady Towaru zostaje wyłączona. Wyłączenie to jest bezskuteczne w przypadku podstępnego przemilczenia przez nas wady Towaru.

 

IX. Dodatkowe gwarancje przy sprzedaży Towarów w Sklepie
Royalfashion.pl nie jest producentem Towarów i na sprzedawane produkty nie udziela dodatkowej gwarancji. Producent może ponosić odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może również zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.


X. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
1. Royalfashion.pl podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu internetowego, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć
w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
2. Klient może powiadomić nas o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu prosimy zgłaszać drogą elektroniczną na adres: kontakt@royalfashion.pl
3. W reklamacji dotyczącej nieprawidłowości związanych z funkcjonowaniem serwisu Sklepu internetowego prosimy o wskazanie rodzaju oraz daty wystąpienia nieprawidłowości.
4. Zobowiązujemy się ustosunkować do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.

 

XI. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

1. Informujemy, że istnieją możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji
i dochodzenia roszczeń. Skorzystanie z nich ma charakter dobrowolny i może mieć miejsce wyłącznie, gdy obie strony sporu wyrażą na to zgodę.
- Konsument może zwrócić się z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich dotyczących zawartej Umowy sprzedaży do Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 Nr 4, poz. 25 ze zm.).
- Konsument może również wystąpić z wnioskiem o rozpoznanie sporu dotyczącego zawartej Umowy sprzedaży przez stały sąd polubowny działający przy odpowiednim wojewódzkim inspektoracie Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 Nr 4, poz. 25 ze zm.).
- Komisja Europejska udostępnia również platformę do internetowego rozstrzygania sporów między Konsumentami i Przedsiębiorcami (platforma ODR). Jest ona dostępna pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
2. Szczegółowe informacje dotyczące rozstrzygania sporów konsumenckich w tym możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji, dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod adresem internetowym: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.
3. Informujemy, że zobowiązujemy się do korzystania z pozasądowego rozwiązywania sporów
z Konsumentami w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Podmiotem uprawnionym do pozasądowego rozwiązywania sporów między royalfashion.pl a Konsumentem jest: Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej dostępny pod adresem: http://www.wiih.org.pl/index.php?id=137&id2=136. Konsument może do tego podmiotu złożyć wniosek
o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

XII. Informacje o przetwarzaniu danych osobowych

1. Administratorem Pani/a danych osobowych jest Royal Fashion Vipol sp. z o. o. Aleje Jerozolimskie 214 02-486 Warszawa e-mail: admin@royalfashion.pl. Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. W sprawach związanych z Pani/a danymi proszę kontaktować się z pod numerem telefonu +48 608 095 497.

2. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane:

  • w celu zawarcia i wykonania umowy sprzedaży na podstawie art. 6 ust. 1 b RODO,
  • w celu wysyłania Newsletter’a na podstawie zgody i art. 6 ust. 1 a RODO,
  • a także do celów marketingowych, tj. zwiększenia sprzedaży np. przez algorytmy rekomendacyjne, na podstawie art. 6 ust. 1 f RODO.  

3. Prawnie uzasadnione interesy w sferze marketingu polegają w szczególności na:

  • ograniczonym profilowaniu wykonywanym przez QuarticOn S.A. m. in. w chmurze obliczeniowej, specyficznych dla działalności sklepu internetowego (dalej – Platformę) w celu wykorzystania tzw. algorytmów rekomendacyjnych; innymi słowy będziemy podpowiadać Ci, jakie podobne produkty do już kupionych mogłbyby Cię jeszcze zainteresować lub chcielibyśmy, żeby Cię zainteresowały,
  • korzystaniu z usług Facebook i Google jako współadministratorów danych osobowych, jeśli logujesz się do naszego sklepu przez te usługi lub jesteś na naszym fanpage’u lub Instagramie Royalfashion.pl; w szczególności logując się przy zakupie przez Facebook lub Google ujawniasz swoje dane osobowe tym firmom i umożliwiasz ich przetwarzanie w zakresie wynikającym z ich polityk prywatności.  

4. Prawnie uzasadnione interesy polegają poza tym na ujawnieniu Pani/a danych osobowych obsłudze prawnej w celu zapewnienia zgodności działania naszego sklepu z prawem, tj. m. in. w celu realizacji zasady legalności przetwarzania danych osobowych wynikającej z RODO.  

5. Dane są udostępniane:

  • Platfomie w celu należytego wykonania umowy sprzedaży oraz w celach marketingowych wyżej opisanych,
  • Facebook, Google są administratorami Twoich danych osobowych – których my jesteśmy współadministratorem – w przypadku logowania się do naszego sklepu przez usługi tych firm; w tym przypadku Pana/-i dane osobowe są przetwarzane zgodnie z ich politykami prywatności także w pewnym zakresie w USA, gdzie zgodnie z decyzją Komisji Europejskiej jest wystarczający poziom ochrony Twoich danych,
  • firmie QuarticOn S.A., która w oparciu o technologię AI pomaga nam proponować Panu/i produkty, którymi możesz być zainteresowany,
  • firmom kurierskim zgodnie z aktualnym wykazem możliwości wysyłki, z których Poczta Polska przekazuje Pana/-i dane poza obszar UE, tj. do USA, gdzie zgodnie z decyzją Komisji Europejskiej jest wystarczający poziom ochrony Pana/-i danych – w celu należytego wykonania umowy sprzedaży w zakresie obowiązku przewozu,
  • obsłudze księgowej w celu należytego wykonania umowy sprzedaży,
  • obsłudze prawnej w celu zapewnienia zgodności z prawem naszej działalności.  

6. Dane będą przechowywane przez okres wykonania umowy sprzedaży i trzech lat od jej wykonania przez nas jako administratora. Wymienieni wyżej współadministratorzy lub procesorzy przechowują dane osobowe w okresach wynikających ze specyfiki ich działalności, np. obsługa księgowa – przez okresy przedawnienia należności publicznoprawnych i trwania obowiązków archiwizacyjnych, obsługa prawna – przez okres trzech lat od rozwiązania z nią przez nas współpracy, Facebook, Google, firmy kurierskie – przez okresy wynikające z ich polityk prywatności. QuarticOn S.A. przetwarza dane do rozwiązania z nim przez nas umowy lub jej wygaśnięcia.

7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub przeniesienia. Przysługuje Panu/i ponadto prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Jeśli zgodził się Pan/i na wysyłanie Newslettera, to przysługuje Panu/i w każdej chwili prawo do cofnięcia tej zgody, tj. rezygnacji z Newslettera.

8. Podanie danych osobowych nie jest wymogiem ustawowym, ale jest niezbędne do zawarcia i wykonania umowy sprzedaży. W przypadku niepodania danych osobowych umowa sprzedaży nie będzie mogła zostać zawarta i wykonana. Ograniczone profilowanie – algorytmy rekomendacyjne – jest aktualnie standardem rynkowym, jednak jeśli nie chcesz, żeby ono miało w stosunku do Ciebie miejsce, to możesz je ograniczyć wykluczając zbieranie ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej. To ograniczone profilowane nie jest podstawą żadnej naszej decyzji w rozumieniu art. 22 ust. 1 i 4 RODO. 

9. Dane osobowe, a w szczególności adres e-mail oraz numer zamówienia, są przekazywane firmie Trusted Shops GmbH w celu wysłania zapytania o zadowolenie klientów po złożonym zamówieniu w ciągu 7 dni kalendarzowych oraz w celu zapewnienia klientowi praw związanych z transakcją.

XIII. Postanowienia końcowe

1. Sądem właściwym dla rozstrzygania sporów z Konsumentami jest sąd właściwy miejscowo według obowiązujących przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy royalfashion.pl a Klientem, który nie jest Konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na naszą siedzibę.
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy obowiązującego prawa, a w szczególności przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U.
z 2014, poz. 121 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (DZ. U. z 2014 r., poz. 827). W przypadku jakichkolwiek sprzeczności niniejszego Regulaminu z prawami Klientów i postanowieniami wynikającymi z powszechnie obowiązujących przepisów, zastosowanie znajdują powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel