Odstąpienie od umowy / instrukcje zwrotu

Jak odstąpić od umowy?

To proste!

 
Każdy zakupiony przedmiot w naszym sklepie możesz zwrócić bez podawania przyczyny do 365 dni licząc od daty zakupu.                         
Zgodnie z obowiązującą ustawą o umowach zawieranych na odległość przedsiębiorstwa Konsument ma 14 dni na zwrot      na podstawie prawa odstąpienia od umowy,z zaznaczeniem, iż Sklep dobrowolnie wydłuża ten czas do 365 dni.

 

Poniżej znajdziesz sugerowaną instrukcję krok po kroku jak odstąpić od umowy lub złożyć reklamację -może Ci się przydać! :))

Nieważne czy odstępujesz od umowy, reklamujesz produkty lub robisz wymianę- jeżeli reklamacja jest podstawna a odstąpienie od umowy zgodne z Regulaminem- zwrócimy Ci pieniądze na numer konta, z którego zamówienie zostało opłacone! :)

Jeśli chcesz abyśmy dokonali zwrotu na inny rachunek bankowy niż ten, z którego opłaciłaś/-eś zamówienie bądź chcesz otrzymać zwrot kosztów na saldo Klienta w naszym sklepie- wypełnij odpowiednią rubrykę na formularzu zwrotu. :)

Te same zasady odnoszą się do wymiany- zwracamy pieniądze za nietrafiony towar a Ty robisz zupełnie nowy zakup!

 

1. Wypełniając formularz odstąpienia od umowy (znajdziesz go na odwrocie dokumentu sprzedaży wraz z paragonem bądź możesz  pobrać go tutaj ) wybierz opcję:

a) ZWROT

b) REKLAMACJA

 

Prosimy o podanie jak największej ilości informacji na formularzu zwrotu- w ten sposób ułatwisz nam pracę! Jesteśmy pewni, iż podczas składania zamówienia zapoznałaś/-eś się z Regulaminem. Sugerujemy byś przed odstąpieniem od umowy bądź złożeniem reklamacji zapoznał/-a się z nim jeszcze raz. Znajdziesz tam swoje prawa i obowiązki dotyczące odstąpienia od umowy zawieranej na odległość/ procesu reklamacyjnego w naszym sklepie. Prosimy o dołączenie do zwrotu paragonu fiskalnego wystawionego podczas zakupu produktów.

Powyższe czynności nie są wymagane, ale mogą przyśpieszyć proces weryfikacji Twoich roszczeń. :)

 

Jeżeli zwracasz tylko jeden produkt ( z wielu zakupionych na jednym paragonie ) prosimy o wypełnienie odpowiednich rubryk na formularzu odstąpienia od umowy- sugerujemy podanie kodu odsyłanego produktu oraz jego koszt. Prosimy także o przesłanie zdjęcia bądź skanu paragonu fiskalnego pocztą elektroniczną na adres kontakt@royalfashion.pl*. 

Powyższa czynność nie jest wymagana, ale może przyśpieszyć proces weryfikacji*.

 

2. Zapakuj produkty. Sugerujemy dołączenie formularza zwrotu oraz paragonu wraz z odsyłanymi produktami.

Pamiętaj, że grunt to dobrze zapakowana przesyłka! :)

Jeżeli nie masz specjalnych worków to nie problem, może być to papier, reklamówka, folia- cokolwiek co zabezpieczy paczkę przed zniszczeniem podczas transportu. Sugerujemy także oklejenie przesyłki taśmą.

 

3. Odeślij przesyłkę na adres naszego centrum logistycznego:

 

ROYAL FASHION VIPOL SP.Z O.O.

Ul. Aleja Krakowska 163 HALA 1

05-552 Łazy



UWAGA:

Koszty odsyłanych produktów zwracane są na konto, z którego zamówienie zostało opłacone bądź na podany na formularzu zwrotu numer rachunku bankowego/ saldo Klienta w sklepie royalfashion.pl- Sklep informuje więc, że przesyłki wysyłane za pobraniem nie będą odbierane.


KOSZTY PRZESYŁKI ZWROTNEJ PONOSI KONSUMENT.

Jeżeli potrzebujesz pomocy, zadzwoń lub napisz:

tel. 22 247 21 97

mail: kontakt@royalfashion.pl





WYMIANA TOWARÓW ZAKUPIONYCH W SKLEPIE INTERNETOWYM



Dla Waszej wygody zmieniliśmy sposób dokonywania wymiany. Teraz wszystkie wymiany towaru (np. zmiana rozmiaru obuwia) odbywają się poprzez dokonanie zwrotu produktu i samodzielne złożenie zamówienia na nowy towar poprzez nasz sklep internetowy.

Jak to zrobić?

1. Odstąp od umowy zgodnie ze wskazówkami, które otrzymałaś/-eś powyżej. Masz na to aż 365 dni! 

2. Koszty zwracanych produktów otrzymasz na numer rachunku bankowego, z którego Twoje zamówienie zostało opłacone. Oczywiście, na formularzu odstąpienia od umowy możesz zaznaczyć opcję zwrotu kosztów na saldo Klienta w royalfashion.pl bądź wybrany przez Ciebie numer rachunku bankowego - zwrot kosztów zależy od Ciebie! 

Teraz złóż nowe zamówienie na wybrany przez Ciebie produkt- odpowiedni model, w odpowiednim rozmiarze. Idealny dla Ciebie! :)

 


Uwaga! Powyższe informacje odnoszą się wyłącznie do zakupów dokonanych w sklepie internetowym.





Życzymy udanych zakupów!





Pouczenie o odstąpieniu od umowy

Wyłącznie Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje 365 dniowy termin do odstąpienia od umowy. Zgodnie z art. 22 (1) Kodeksu cywilnego za Konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Prawo odstąpienia od umowy

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 365 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 365 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Jednocześnie informujemy, iż zgodnie z obowiązującą ustawą o umowach zawieranych na odległość przedsiębiorstwa Konsument ma 14 dni na zwrot na podstawie prawa odstąpienia od umowy, z zaznaczeniem, iż Sklep dobrowolnie wydłuża ten czas do 365 dni..Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy prosimy Państwa o poinformowanie nas 

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy prosimy Państwa o poinformowanie nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą bądź pocztą elektroniczną).
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe..

Dane adresowe oraz teleadresowe:
Sklep Royalfashion.pl
Aleja Krakowska 163 Hala 1
05-552 Łazy, Mazowieckie
Nr.tel.: +48 22 247 21 97
Adres e-mail: kontakt@royalfashion.pl

Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej royalfashion.pl.
 Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku
(na przykład pocztą elektroniczną).

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy na numer rachunku bankowego, z którego zostało opłacone zamówienie bądź na numer rachunku bankowego podanego na formularzu odstąpienia od umowy lub jeśli zaznaczyli Państwo taką opcję na formularzu odstąpienia od umowy- dokonamy zwrotu na saldo Klienta w sklepie royalfashion.pl.

Prosimy o odesłanie nam zwracanych produktów na adres:


CENTRUM LOGISTYCZNE Royal Fashion Vipol Sp. Z o.o,
Aleja Krakowska 163, Hala1
05-552 Łazy,

Niezwłocznie, lecz nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel